Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Xenon w202 `96

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (0 members and 7 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Incearca sa lasi ridicatoarele de tensiune undeva jos, langa faruri, sunt mult prea aproape de ceasurile de bord.
    Asta ca idee...
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #32
      Prima data cel din stanga a fost exact sub sistemul ABS si cel din dreapta in acelasi loc din foto si tot aceeasi problema am avut!
      Mercedes Benz C180 `96 CP 122

      Comment


      • #33
        Hai sa facem un mic experiment.Vad ca pe alimentarea balasturilor mai este inca o cutie mica,deparazitorul.Incearca sa decuplezi pe rand alimentarea balasturilor,si verifica atunci daca iti dispare afisajul.Incepe cu balastul care e montat langa recipientul pentru lichid parbriz.Daca problema persista,atunci ar trebui sa legi cate un fir pe carcasa fiecarui balast si apoi sa legi firul la caroserie unde este masa.Nu cred ca este sanatos sa amplasezi balasturile langa firele sondelor si senzorilor,deoarece tensiunea inalta din balasturi se poate induca in fire,bruiand sistemul electronic.
        Last edited by zsolti1981; 03-30-2012, 19:32 PM.
        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

        Comment


        • #34
          Originally posted by zsolti1981 View Post
          Hai sa facem un mic experiment.Vad ca pe alimentarea balasturilor mai este inca o cutie mica,deparazitorul.Incearca sa decuplezi pe rand alimentarea balasturilor,si verifica atunci daca iti dispare afisajul.Incepe cu balastul care e montat langa recipientul pentru lichid parbriz.Daca problema persista,atunci ar trebui sa legi cate un fir pe carcasa fiecarui balast si apoi sa legi firul la caroserie unde este masa.Nu cred ca este sanatos sa amplasezi balasturile langa firele sondelor si senzorilor,deoarece tensiunea inalta din balasturi se poate induca in fire,bruiand sistemul electronic.
          Prima data am avut fara deparazitor si au fost amplasate exact langa faruri, erau aceleasi simtome. Daca pun firul pentru masa imi indica bec ars,asa ca fara firul de legatura al masei nu imi da eroare de bec ars. Eu nu mai inteleg nimic dar nu ma las pana nu gasesc rezolvarea problemei ca sa pot ajuta si pe alti care au simtome asemanatoare. Numa` bine
          Mercedes Benz C180 `96 CP 122

          Comment


          • #35
            Da-l naibii de xenon,si eu sunt deja in ceata.In orice caz eu cred ca e vorba de bruiaj,dar nu stiu pe unde bruieaza.Alimenatarea pentru balasturi de unde este facuta?Referitor la firul legat de carcasa balastului si pe urma legat la masa,nu ar trebui sa-ti indice bec ars.Nu este normal,acea carcasa fiind doar o cutie,iar in interior masa este legata de acea carcasa.Ai incercat decuplarea pe rand al alimentarilor de la balasturi?
            W202 elegance / 1.8 benzina,1993

            Comment


            • #36
              Salut

              Alimentarea la drosere se face din firele care normal s.ar lega pe becurile cu halogen.
              Acum vad din poze ca ai drosere pe care scrie Can-bus.
              Cauta un prieten care are drosere normale( fara Can). Si faci o proba. Daca cele normale nu.ti mai fac probleme cu afisajul le poti adauga cate un condensator pentru problema cu becul ars.
              Eu am avut w202 din 92 dar a fost modificat( transplant de motor). Nu stiam ca are Can-bus.

              Comment


              • #37
                Credca, confundati acel deparazitor cu un igniter. Din cate vad in poze instalatia e cu igniter separat (acel deparazitor de care ziceti). Balastul e slim deci 100% are igniter-ul separat. Igniter-ul in sine e o mica bobina de inductie, scoate undeva la vreo 25Kv iar daca constructia e mai slab facuta e normal sa apara interferente.
                Incearca sa pui balastul (carcasa metalica) la masa. Pe alimentarea lui baga un condensator de 3500-4700 microfarazi, atentie la polaritate. Daca si atunci face la fel inseamna ca instalatia xenon e defecta.
                Am montat probabil sute de instalatii xenon dar cele mai multe probleme le-am avut cu astea slim.
                Sfat: parerea mea daca tot vreti neaparat xenon, cautati la dezmembrari si luati instalatii OEM, Hella, Bosch, Valeo, Mitsubishi sau Osram. Nu se compara cu nici o chinezarie.

                Comment


                • #38
                  Cam subtire firul de pe igniter,nu-i asa? Am avut in mana balasturi slim,dar firele de pe igniter nu erau separate ca in poza colegului(doua intra si unul iese,mai gros).Totusi zic eu ca sunt ecranate slab,tinand cont de faptul ca este tensiune mare acolo.
                  W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                  Comment


                  • #39
                    Pai nu trebuie sa fie foarte groase firele, igniter-ul se alimenteaza cu vreo 80-85v. Un conductor de 1.5mm e suficient. Iesirea catre bec, la fel, credca e de max. 1.5mm.
                    Cel mai bine sa puna o poza cu tot ce contine mai exact instalatia, asa vedem concret despre ce e vorba si cam ce ar putea face. In prima faza as face ce am zis mai sus si dupa aia as incerca sa invelesc igniter-ul in folie de Al sau folie din aia in care se vand componentele de calculatoare.
                    Last edited by Calin78; 03-30-2012, 21:47 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Va salut domnilor. Pot sa va spun ca am rezolvat problema,cel putin asa cred . Era de la un mic "cip" sau cum ii zice de la ecranul electric din bord. Este foarte sensibil si lucreaza la tensiuni foarte mici. L-am inlocuit cu altul mai puternic si acum sper sa fi rezolvat absolut toate problemele deoarece nu imi mai apare erroarea. In caz ca asta este rezolvarea o sa fiu sigur numai peste 1-2 zile . Va multumesc pentru toate sfaturile si parerile in ceea ce consta rezolvarea problemei intalnite de mine si daca cineva intampina probleme asemanatoare cu cele intalnite de mine il pot ajuta cu cea mai mare placere. Va multumesc inca o data si numai bine!
                      Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Uniqu View Post
                        Va salut domnilor. Pot sa va spun ca am rezolvat problema,cel putin asa cred . Era de la un mic "cip" sau cum ii zice de la ecranul electric din bord. Este foarte sensibil si lucreaza la tensiuni foarte mici. L-am inlocuit cu altul mai puternic si acum sper sa fi rezolvat absolut toate problemele deoarece nu imi mai apare erroarea. In caz ca asta este rezolvarea o sa fiu sigur numai peste 1-2 zile . Va multumesc pentru toate sfaturile si parerile in ceea ce consta rezolvarea problemei intalnite de mine si daca cineva intampina probleme asemanatoare cu cele intalnite de mine il pot ajuta cu cea mai mare placere. Va multumesc inca o data si numai bine!
                        salut !deci intr-un final ai descoperit ca de vina era tabloul tau de bord! foarte corect ! ar trebui obligatoriu sa legi o masa la balast sau sa-l prizi cu un surub de caroserie si sa idepartezi balastul de langa abs.merge pus sub far pe stanga.asta daca vrei sa nu iti afecteze si abs in curand!eu am balasturi normale de 2 ani si nu am nici o problema ! mult succes

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF